miercuri, 29 mai 2013

Prin ochii-mi împăiănjeniți

Printre zălude amintiri mă plimb cam adormită
Privind perdelele de ani, fereastra aburită
Paşesc în gol, păşesc pe apă, pe aer - dar nu cad
Pășesc prin foc, prin gheată, dar nu-i iad

Nu simt decât aceeași înțepătură simplă

Aceeași presimțire, ce veșnic  țin la tâmplă
Simt foc ce arde tare, și gheată ce racește
Simt dragostea cum arde, cum arde-așa drăcește

Și gheața cum mă taie adânc  în carnea-mi  vie

Mă simt captivă-n lanțuri, captivă-n colivie
Las apa-ncet  să curgă, las focul să se stingă
Las cerul să coboare, și serul în seringă

Mă las ușor pe stele, plutesc pe langă fluturi

Încerc să caut ușa, mă refugiez în colțuri
M-ascund între coșciuge, legându-mă de patu-mi
Cu îngerii alături și demonii-mi în patimi

Și-așa privind aievea, de printre păpădii

Mă pierd în primăvară, mă rătăcesc în vii
Deschide-se-va ușa, ca lacrima să-mi cadă
Căci iată-mi și ieșirea, din astă ambuscadă..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu