sâmbătă, 3 august 2013

Poate

Mă cufundam în greul somn de noapte
Închizând porţi din raiul cu şoapte
Şi de pe nor pe nor păşeam agale
Şi pas cu pas descopeream câte o cale
Către-un palat din foc sau din cristal

Aievea mă pierdeam printre copaci

Şi m-ascundeam pe sub aripi de draci
Eram micuţă şi fragilă şi înceată
Cu cerul ca ghid şi talpa ca roată
Pe un tărâm ce fost-a ars în flăcări

Acum, în scurta şi banala viaţă

Simt vânt puternic cum îmi bate-n faţă
Şi dorm, şi vad copaci şi vad şi îngeri 
Dar sunt în vis sau împietriţi de plângeri
Şi simt că nu mai e ca mai demult...

Poate că "mai demult" e doar un vis

Poate c-aştept degeaba acel "bis"
Poate că prin arome aspre eu mă pierd
Poate mă mai rănesc şi totuşi iert
Poate voi spune veşnic "poate"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu